Kursen blev halvgjord !

Ja jag fick åka hem, Eddie vägrade ta flaskan idag, när klockan var 14 gav Magnus upp då hade inte Eddie ätit sen jag ammade honom klockan 5!!!

Så jag fick lämna kursen, han kunde ju inte vara utan mat för länge.
Testade igen med flaskan men icke, han gallskrek, la ja honom vid bröstet så tog han det DIREKT!
Så det var bara inse fakta att han vill ha tutte!
Gav honom lite banangröt efter det och det åt han lite grand.
Vill ju inte ge honom för mkt.

Någon som har tips om hur man vänjer Eddie vid flaskan??





Kommentarer
Postat av: Fia

Du kan börja med att lägga honom emot bröstet, men så tar du fram flaskans dinapp istället för att han får ditt bröst. förstår du hur jag menar? e så dålig på att förklara.. Min syrra testa de och de funka.. Hon kunde gömma flaskan under bröstet lite grand, Prova de kan funka!!!



Hälsningar Fia

2009-06-15 @ 23:52:58
URL: http://mammafiabus.blogg.se/
Postat av: sicka

försök med tommie tippie bröstflaska....! =)

2009-06-16 @ 13:32:56
URL: http://metrobloggen/PontuZebastian

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0