Dr.Brown!

Har nu fått köpt en ny nappflaska, köpte en Dr.Brown.
OCH DEN FUNGERAR!
Han äter direkt ur den flaskan, hur sjutton kan han ta den men ingen annan flaska ?
Jag tackar gudarna för Dr. Brown, jag älskar honom, haha!

Har varit uppe 2 ggr i natt med honom, gav honom bröstet då men jag har ant inte så mkt kvar att ge honom så han vaknade en gång till, så jag var uppe kl 00.45 och sen 04.05... Gav honom flaskan efter bröstet vid 4 för att se om han behövde mer men han åt inte så jätte mkt då. Vaknade igen vid 6.30 och det är ju en helt ok tid att stå upp! Sen fick han mat igen vid 8 och nu somnade han i soffan, tänkte att jag kunde ta en morgon promenad med honom för att han brukar vara så gnällig när han ska somna om, så jag la honom i soffan så länge tills jag hade klätt på mig och då säger Magnus att det är väl dumt att väcka honom för att gå ut o gå? Sötgröten hann somna innan jag ens var klar med mig själv, haha!

Borde lägga mig en stund nu och vila lite men det finns ju så mkt annat man vill göra. Ska ta mig en kopp kaffe! Kan ju dricka hur mkt jag vill nu när jag inte ammar längre !! WEEIIHOOOO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0