Buhu!

Vet inte hur jag ska klara mig imorgon, ska på kurs med jobbet från 7-16.30. Fast Magnus får det nog jobbigare.
Eddie är ju så mammig och vill ha bröstet när han äter. Men Magnus får ringa mig om det blir för jobbigt =) .
Jag lämnar gärna kursen, haha !
Sen ska jag jobba på fredagen för de är folk som är lediga och sjukskrivna och vi är bara 3 st som kan göra lake och det är klart det är dem som är borta så jag får rycka in! Ska bli kul och se hur mkt dem har gjort om sen jag var där sist, jag jobbade min sista dag den 27 november så det är ett tag sen jag jobbade =)!

Eddie klagade så inte alls på att han fick spruta igår, han var lite gnällig i går kväll men det var för att han var trött men ville inte sova. Han somnade halv sju men vaknade vid åtta igen och ville inte somna om, men han visade aldrig tecken på att det gjorde ont. Så han är allt en liten super bebis =) !

Super bebis med super glasögon, kunde inte låta bli, haha!
Gud vilken hemsk mamma jag är ;) ...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahahaha Gud såååå söt ;)

2009-06-10 @ 14:06:29
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you
Postat av: ★ katta ★

hihi söting

2009-06-11 @ 07:06:11
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0