Bloggtorka ?

Nej inte alls, men det har varit alldeles för fint väder för att jag ska sitta inomhus!
Magnus ligger pall också i förkylning och hostar något förbannat.
Inget roligt att sova breve en sådan, haha!
Jag kände i lördags att jag började få ont i halsen och var lite svullen men det försvann och
ist ligger Magnus, man får inte vara dum!

Och problemet med Eddie;Har testat nappflaska varje dag nu men icke, ska se om Fia´s förslag funkar, han äter
ju gröt nu iofs men det hade vart gott om han tog flaskan också!
Ne kollar på Ugly Betty, det börjar igen. Så ifall ni undrar om jag har dött eller så så har jag inte det utan jag sitter ute, oftast i mammas trädgård och har det UNDERBART!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0