Badat =)

Var nere i Hästedalen med Jesper igår så han fick testa bada, han har ju haft tracken innan så vi har ju inte vågat bada honom men igår fick han vara i havet! Och gissa om han njöt ! Jag hoppa i bikinin själv och gick med honom, kastade lite boll och plockade snäckor. Han stormtrivdes.

Nu ska vi ha honom till på lördag då mamma inte är hemma, så han ska sova borta i 2 nätter, det har han heller aldrig gjort men jag hoppas att det går bra. Ska ta upp hans täcke och kudde så han känner sig hemma i sängen.
Får bara hålla koll på hans blöja innan han somnar och när han vaknar, hanhar en förmåga att ta av sig den, haha! Mamma har fått tvätta hans säng många ggr då han hunnit ta av sig och kissat i sängen, pottträning, ja tack ! =)

Och bilderna blir jag inte klok på, fattar inte vad som blir fel ! =(

Dags att snart ge sig iväg, så får göra mig klar!

Tjing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0