Trötter ..

Svider i ögon och kliar överallt, kliar alltid på mig när jag är trött av någon anledning ..  Snart dags för sängen. Ska till Munkedal imorgon, hälsa på Eddie´s farmor..
Sotekanalens dag på lördag, hoppas på fint väder bara. Inte för att det finns ngt speciellt därnere men det är kul att det händer lite saker, för snart är det höst och grått och trist igen ..



Världens sötaste Jesper !! Mosters stolthet !
Saknar Benjamin bara ='(


Här e Benjamin 3 dagar gammal. SÅ LITEN! Vägde bara 2990 g när han föddes.
Det är 1.5 KG MINDRE än Eddie.. Och ja tyckte Eddie va liten ..


Här är han bara någon vecka gammal, usch jag ryser vill ha honom här !

Malin , pussa honom från moster imorgon när du är och hälsar på !!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ok på så vis, det kommer säkert snart då. =P

Tycker ni passar så bra ihop.



Vi har också bra pratat löst på det men förhoppningsvis i slutet på aug början på sep nästa år. Vi vill heslt ha bebis först. =P Kram

2009-07-09 @ 21:33:27
URL: http://tezans.blogg.se/
Postat av: ★ katta ★

Jasså du längtar efter en till när du ser på bebisar som födds :) vet du, när isabelle var 3 månader då var jag jätte sugen på en till. Men vi var kloka nog och väntade lite. Sen tog det längre tid för oss att bli gravida än vad vi hoppats på. Men , det är väl bara att ta med killen till sovrummet och köra på :)

2009-07-10 @ 09:30:33
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0