TAPPAT 1 KG !!!

Weeiihooo, jag har gått ner ett helt kilo, haha ! Patti frågade förut om jag hade gått ner i vikt och jag visste inte riktigt men det har känts så. Så jag vägde mig förut och jo visst hade jag det ! Jippie!!Jag vill ju tappa ca 15 kg så om några veckor så är jag nog där. Nu känns det ju jätte bra när man ser att man tappar kilona också. Så det blir nog inge mer bakning för min del. Kan vara till Jeanettes och Pattis fördel också för enligt dem så göder jag dem, haha ! Men som Magnus sa, jag gör det för att dem ska bli tjocka så jag ser smalare ut, hehe.

Ne får njuta av min egentid nu när båda trollen har lagt sig, SAMTIDIGT också, dem har visserligen sovit i snart 2 timmar men kvällen är ung, mohaha! Fast jag somnar nog snart jag med.

Blir en tur till skogen imorgon antagligen men det blir lite bökigt om Eddie blir trött och vill sova, för vi kan ju inte ha med vagnen direkt, ska ju bära honom i Baby Björn men tror inte att han somnar där...

Men det blir ett problem till att lösa till morgonen !

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0