Slappardag!

Oj så dålig jag har varit på att skriva, men har seriöst inte orkat, det har verkligen varit alldeles för varmt! Har ju inte ens kunnat sova.. Men inatt hoppas jag på att det är svalt.

Eddie har somnat för natten, han är för söt han rullar över på mage hela tiden, ligger han på golvet i vardagsrummet går det ju bra för då gillar han det, men när han ligger i sängen och försöker sova då blir han arg.

Har även fått gå över till 6 månaders välling, han blir inte mätt på 4 månaders. Han äter varannan timme och det är liiite väl för ofta tycker jag.

Imorgon blir det Trollhättan , vi ska kolla på nyvagn. Vill ha en sitt kärra, vi har världens bästa Brio nu men när man gör den till sitt kärra blir det väldigt otyplig och selen sitter inte fast , me don´t like!
Svänger in på Hanssons i Munkedal och köper strandtält till Jeanette också =) !





Eddie 4 månader! vart sjutton tar tiden vägen ? Jag hinner då inte med längre...


Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Ja tiden går för fort, min tjej blir ju 2 år nästa månad! känns som jag fick henne igår! Idag ska vi till GBG och se vem som bor i magen :)

2009-07-06 @ 07:50:50
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack för tältet! :) Nu ska vi bara ha tillbaka det varma vädret så det kommer till andvändning oxå! Japp, tiden bara rusar iväg! Tänk lilla Havansa, 1 år nästa månad! :~ Kram Kram

2009-07-08 @ 06:39:36
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0