Sjukhuset ?

Magnus har nu varit dålig i över en vecka, ligger i feber idag
och har jätte ont i magen. Läste lite på nätet och det kunde vara tarmficka.
Det var tydligen inget farligt men eftersom han har haft problem innan så börjar jag bli orolig.
Han sa förut att om det inte blir bättre så ska jag köra honom till sjukhuset imorgon.
Jag ville åka dit idag men han vill bara sova. =(..
Inte han också tänker jag nu, ni som känner mig vet vad jag pratar om.
Det räcker med att en mår dåligt.

Har bakat en blåbärspaj idag på de blåbären som jag plockade häromdagen
ska ner till mamma sen och äta upp den. Ska ha vaniljglass till.
Eddie sover också nu, så jag borde väl lägga mig på soffan och glo på Tv.
Tråk väder idag , typiskt för att det är kanaldan.
Vill gå ner men inte ensam, och Magnus sover ju bara...
Skulle vilja åka till Torp också och kolla på halsband til honom, det komme rju ta några dagar
innan man får halsbandet eftersom det ska graveras.
Men är helt hundra på att jag ska göra det och ge honom på
hans 40 årsdag! Kommer inte på ngt bättre ..
Ingen som har något förslag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0