Regn, regn , och åter regn...

Härligt med en heldag inne, lr inte då, jag som alltid gillade att det regnade så man kunde vara inne utan att få ångest.. Hm, börjar nog bli tant och vill ut och dona och promenera.
Magnus säger hela tiden att jag börjar bli tant, dels för att jag älskar plocka blåbär/hallon/kantareller ja allt som går att plocka och äta. Sen också för att jag löser korsord och älskar att baka, jag säger bara att jag är vuxen och inte tycker det är roligt att vara ute och supa längre. Jag har redan haft den perioden i mitt liv. Jag är ju 26 år, ska man inte vara vuxen då ?
Nu vet jag iofs att Magnus bara skojar och älskar mig just för att jag är vuxen. Han blev lite rädd när han fick reda på hur gammal jag var, han hade tippat på 30, men se så bra det blev ändå!



Här har vi precis blivit tillsammans!

På tal och tant, så är det ju faktiskt han som fyller GUBBE nu den 24e.. Någon som vet något man kan köpa till en som har ALLT ! ? Har ju köpt en present till honom men den är från Eddie. Måste ju hitta ngt frånmig också. Och han älskar ju traktorer och gamla bilar men ska jag köpa en traktor till honom ? haha.. Ne va skulle grannarna säga om dte stod en traktor i trädgården, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0