Presenter presenter ...

Varför ska alla fylla år samtidigt? Fick iaf hittat ett par boxer shorts till Andreas som fyller år den 19:e. Och Magnus present är klar. Sen fyller Eliza den 20:e, ska köpa ngt litet till henne. Sen fyller Emma 25/8 , Mormor 28/8 Havansa 28/8 och Anna 29/8 Havansa är ju lättast att köpa till. Men får se vad jag hittar på. Ngt speciellt hon önskar sig tro ?

Magnus är fortf kvar på Näl, får reda på imorgon om de kommer göra ett ingrepp eller inte. Jag vill ha hem honom NU!!

Måste ge mig ut och plocka blåbär igen, satan så gott det var med blåbärspaj =) !!

Ska lägga mig en stund på soffan, e lite slö och har ont i ryggen. Lr vågar man inta sängen ? hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0