Namnskylt !

Tråk tråk tråkväder och ingen Jesper. Men gud jag var helt slut som människa förut,somnade vid halv 3 och vaknade kvart i 5, hade inte Eddie skrikit så högt hade jag nog fortfarande sovit, haha!

Satt förut och hade inget att göra så kom jag på att jag kan göra några pärlplattor, med bokstäver i. Så jag gjorde 5 st med Eddies bokstäver och har det på hans dörr!

Här är resultatet:



Blev inte riktigt så fint som jag hade tänkt mig men det är roligare än att inte ha ngn skylt alls =)!

Ne ska fortsätta på ett armband som jag virkar här nu, finns ju inte så mkt mer att göra en kväll som denna och Eddie somnade för en timme sen.. Gott att få så mkt egentid! Men det känns bra tomt utan Jesper. Men han är nog glad över få att vara hemma med sin mormor igen.


Jesper när han är 4 månader och fortf ligger på sjukhus! Mormor bodde där med honom i 3 månader, inte konstigt att MORMOR ÄR BÄST!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken bra idé!!! det ska jag sätta barnen på att göra.... :) Har ju massor med pärlor o plattor!! :) Det va ju riktigt tufft!! Vilket fint kort på din mamma & Jesper!! Kram Kram

2009-07-31 @ 07:53:44
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you
Postat av: ★ katta ★

jätte fin skylt ju =)

2009-07-31 @ 09:18:38
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0