Helt vanlig onsdag kväll..

Rastlös till tusen, många säger att man ska njuta och få vara för sig själv när barnen har lagt sig. Jag blir bara rastlös. Kryper i hela mig när jag ligger i soffan och kollar på Tv, inget intressant alls.
Var ute på en morgon promenad, gick ner till hamnen och tog en glass ( fy på mig), tog polka gris och fy sjutton vad god den var då ! Smaka ljuvligt. Såg att Olgas har öppnat pizzeria uppe på där nu så dit får man nog gå någon dag och käka.

Och tack Jessica för att vi får låna stolen, han får bara bli lite stabilare i ryggen men sen ska vi använda den, det dröjer nog inte länge till. Satte Eddie i hoppgungan förut och herre gud vad han älskade att sitta i den och gunga.



Jag och Eddie somnade om så gott i morse efter amningen =) , vi är rätt lika över munnen!



Så här glad blir Eddie när han rullat runt och hamnar på mage =) !

Ska läsa lite bloggar, kanske ge mig ut på en promenad, om jag har batteri på Mp3spelaren vill säga ..

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Det är ju förlossnoings kliniken på tv4 fakta nu ju =)

2009-07-08 @ 20:06:48
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!



Tack! Känns helt underbart. :D

Haha visst, det hade vart fräckt. ;)Har ni några planer typ datum el så?

Kram

2009-07-09 @ 13:23:37
URL: http://tezans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0