HAPPY BIRTHDAY !!

Vi gratulerar, vi gratulerar vi gratulerar våran Magnus idag, med blommor och blader vi gör honom glader, vi gratulerar våran Magnus idag !!

Hela 40 år i dag , min gamla gubbe =) !
Men älskar honom lika mkt för det.
Kalas idag så jag har fullt upp, plus att vi har Jesper som är högt och lågt och lite därimellan! haha

Magnus blev jätte glad för presenten och han blev så snygg i halsband!
Mamma är ju inte hemma så vi hade kalas för Magnus i onsdags med min familj, idag är det Magnus familj som kommer, men som tur är så kommer inte alla, jag orkar verkligen inte. Humöret är inte direkt på topp!

Nu är maten klar, tacopaj idag dagen till ära, haha !
Sen mocca tårta och massa godiiiiiis, hehe.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad roligt att han blev glad. =)

Hälsa till Eva när du pratar med henne, håller tummarna!!



Maja var sött, har jag inte haft en tanke på. :P

Kram

2009-07-24 @ 17:41:15
URL: http://tezans.blogg.se/
Postat av: ★ katta ★

Gratta Magnus från mig.

=)

Jag var intresserad av vagnen, men har precis beställt en ny .. typiskt!

2009-07-24 @ 20:24:27
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Patti

Grattis till Magnus!! Får se om ja ser han idag så ja får gratta honom, annars för du hälsa så jätte gott! :)

Mmmm guud så gott med Moccatårta!! MUMS!!

Hoppas ni får en jätte bra å för njutit av allt gott :)

Kramis!

2009-07-25 @ 09:04:50
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0