Fy sjutton!

Vart i hela fridens namn har solen tatt vägen ? Inte för att det är kallt ute men var är sommaren ? Med sol och bad ?
Var det allt vi fick för iår ? Måste flytta till söderliga breddgrader. Det här går inte. Fast iofs så är jag en höst människa då man kan tända massa ljus och mysa. Men man kan inte vara ute lika mkt. Det är så roligt att ha Jesper här då man nästan måste vara ute hela tiden för att han ska må bra och jag TRIVS med det. Kommer vara ute och leka mkt när Eddie växer upp också. Fast jag vill bo närmare en riktig skog. Men så vill jag inte flytta för långt från jobb, Jesper och mamma.
Vill ju flytta till Uddevalla och söka jobb på Ikea, fast det ser ju inte ljust ut att dem ska bygga i Uddevalla.

Får se om vi åker till skogen idag, mamma kanske kommer hem och då vill hon ju träffa Jesper. Men det kommer ju en dag imorgon med. Magnus är hemma i 2 veckor till. Vart tog de veckorna vägen som har gått då ? Nu låg han ju sjuk i över 2 veckor, men ändå ! Han tar sista tabletten ikväll, jag hoppas verkligen att varansamligen är borta. Annars kommer ju han vara på sjukhus igen. PUST!

Ne dags för lite lunch, spagetti och köttfärssås, MUMMA!!

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

haha. jag vill oxå jobba på ikea i UA. Tänker söka dit, om de nu kommer bygga det nångång. ")

2009-07-31 @ 09:20:21
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0