Finally !!

Äntligen är Magnus hemma, men han mår inte bra. Han äter pencillin, en 20 dagars kur! Ska på återbesök och kolla om varet är borta om ca 3 veckor. Är det inte det så blir det en operation.

Hade en mysdag igår hela familjen, bakade blåbärspaj med syster. Hon ville lära sig =) och hon va så duktig så. Och Eddie var så moster sjuk, han älskade hennes pussar och skratta och stor tjöt av lycka !

Sen var vi nere hos mamma och åt upp pajen, jag åt nog alldeles för mkt men den var ju sjukt god. Plockade smultron på vägen ner och lade uppe på, en riktigt lyxpaj !

Nu gör jag en matpaj till syster, hon älskar min broccoli paj så det ska jag överraska henne med sen =).

Ska bjuda mamma på lunch idag också, ska göra en flygande jacob.

Nu ska pajen göras klar !
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0