!!

Det blev verkligen inte en god morgon, kl 8 åkte vi till Näl med Magnus, Eddie lämnade vi hos mamma.
När vi kom fram så fick vi vänta och när vi suttit i 40 minuter så sa Magnus åt mig att jag kunde gå och äta om jag ville.
Jag valde att åka till överby och fixade då hans present. Det blev en bricka där det kommer stå:
EDDIE 090226.
Och en kedja, hela kalaset gick på flera tusen, men han fyller ju 40 ! 
När jag kom tillbaka till akuten så kom Magnus ut och sa att jag fick åka hem själv för han skulle läggas in.

Så nu sitter jag här ENSAM. Och det känns verkligen inge vidare. Saknar honom och han har bara varit borta några timmar.
Hoppas det inte är ngt allvarligt så han blir opererad igen. Kan inte va utan honom så länge, spec inte när jag vet att han ligger på sjukhus!

MARIA HJÄRTA MAGNUS FOREVER !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inget vidare!! :(

Hoppas som sagt att de inte e ngt allvarligt.. Kan tänka mig att de inte alls e roligt att va ensam! Men om du får för tråkigt, så kan du alltid komma hit! :)

Hälsa Magnus så jätte mkt!

Kram kram

2009-07-12 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0