Egen tid..

Har lite egentid ikväll. Eddie sover och Magnus är kvar på sjukhuset. Det visade sig vara en varsamling som bildats mellan urinblåsa och tjocktarm. Läkaren trodde att det skulle försvinna med hjälp av penecillin, men om det inte gör det måste de operera. Jag hoppas att det hjälper med medicin. Lite tråkigt utan honom här hemma, vi som skulle ha en bra sommar iår. Tji fick vi!

Har varit på Nordby köpcenter idag ( det ligger i Strömstad) , hittade inget men köpte lite godis. Går ju så där bra med min bantning. Tänkte jag skulle gå på pulverdiet, men jag älskar mat alldeles för mycket !! Och godis. Och glass.. Hm. låter verkligen inget vidare, haha.

Lipstick jungle på Tv.n så jag sätter mig i soffan och njuter av att vara ensam ? !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0