Åska och Dunder! ( magiska under??)

Vaknade av att det smattrade på vårat sovrumsfönster, fick ju stå upp och dra igen så det inte skulle regna in, stängde även på Eddies rum, men det kärvade så jag klämde mig, men kunde ju inte skrika av smärta inne på hans rum..
Sen efter bara någon minut slog blixten ner precis utanför antagligen för j*vlar vilken smäll det blev!
Magnus hoppa till som sjutton, men jag var nog i en dvala så jag reagerade knappt.
Och Eddie rörde inte en fena, haha. Fick ringa ner till mamma efter en stund o höra så hon levde, hon är väldigt rädd för åskan.

Idag ska jag försöka orka bara bullar, men min kropp säger nej av någon konstig anledning.
Min kropp brukar inte säga nej till bakning men det är nog för att jag vet att jag inet ska baka för att jag inte ska äta onyttiga saker längre, vägde mig hos mamma för några dagar sen och vågen stannade på 14 kg mer än vad jag vägde innan jag  blev gravid! Man blir lite chockad.. Inget roligt alls när man älskar glass mest av allt..
Men skam den som ger sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0