Ullared.. IGEN !! ")

Japp, det blev Ullared igår igen, denna gången med bil. OCH INGEN KÖ ! Men ja jag var inte på shopping humör och fick panik där inne, det fick jag inte sist. Kan ha med att jag visste att vi var tvungna att skynda oss lite då Eddie var hos "faster" Erika och J var hos Jeanette. Så det blev stressigt pga det, den lördagen jag var där hade vi bara en buss att passa och det var mycket bättre. Så buss resan är att rekommendera, haha.

Nu är iaf alla julklappar klara, eller ja, jag har inga till Eddie, men ja han vill nog hellre leka med papperet. Och giraffen har han ju redan fått ")!

Svårt att veta vad jag ska köpa till min bästaste sambo. Har verkligen ingen aning. Funderar på en helårs pren. på någon av hans favvo tidningar. Men det räcker ju inte !

ne dags för frukost!
Men bara för barnen, jag ska leva på naturdiet i en vecka. Jag har gått upp 5 kg sen mamma gick bort, och redan då vägde jag 10 kg mer än vad jag gjorde innan jag blev gravid !! Bläää

Kommentarer
Postat av: ina

bläääärk, jag ska också få bort några kg..

inte kul.

däremot är det kul med ben&jerry, pepparkaksdeg, plockgodis, stooora portioner mat och diverse mellanmål som delicatobollar och sånt mums. :-D

jag tar tag i mitt efter jul. jansons frestelse är ju bara för gott!

2009-12-08 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0