Snart jul ..

Den närmar sig med stormsteg, och jag och Magnus köpte vår julkapp igår.
En ny Tv..

En 46" LCD, kommer passa sig utmärkt på vår vägg i vardagsrummet.
Fick även en tidig julklapp från Magnus, han och Jesper var i Uddevalla och shoppade i söndags, och så slapp Magnus orkade inte slå in julklapparna så jag såg ju vad jag skulle få, så ena la jag beslag på direkt. Fick en ny hårtork ! Med en stor tratt, och den var perfekt till mig! Omtänksamma Magnus !

Hans julkappar är också fixade, bara Eddie kvar nu, men vi kom fram till att han får så mycket ändå och han kommer mest leka med papperet. Så några små saker får han ist.



Han sov i nästan 3.5 timme i går på förmiddagen, undrar om han låg gott ")



Söta som socker !!

Kommentarer
Postat av: katta

vet du hur tråkigt det är att bara ligga i sängen, är urless på det. vill bli frisk ändå ju..... :(

2009-12-16 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0