Mysmorgon !

Vaknade 04.45 av att en liten J kom krypandes i sängen. Han tog Magnus täcke och kudde och kröp in till mig och la sig och myste. Åh jag bara längtar tills Eddie också är så stor så han kan göra det, spec om både jag och Magnus är hemma, familjemys är aldrig fel !

Men 05.20 var det inte roligt att mysa med mig längre så han ville upp och Eddie vaknade strax där efter.
Idag får vi antagligen reda på vilken dag Magnus kan ta ledigt från jobbet och vi åka till ULLARED!! hehe.

Blir nog Måndag eller Tisdag då de inte har ngn produktion !
Har redan fått ihop en rätt så lång lista igen, haha.
Och fick tips att pyjamasarna skulle vara bra så det ska jag köpa några fler. Köpte bara en till Eddie och ja kvalitén är super ! Sen ska ju Malin med också, kan bli spännande då hon är lite mer shopping galen än jag!")

Så är det något någon vill ha, säg till och vi fixar det ! Nu kommer det nog inte vara så mkt folk så vi kan nog handla ngt åt nådon annan också. ( Plus att vi har STOOOOR bil, haha !!)

Kommentarer
Postat av: Patti

JAG VILL JAG VILL!! :D

Vore jätte snällt om du kunde köpa med såna där leggins du köpte :D Å så halkstumpor till Benji.. Eller alltså, såna som Havansa har.

Å kanske kunde kika efter regnkläder? ;)

Vi kan ju prata mer om de innan du åker, så du får med pengar å så :) KRAM

2009-12-01 @ 11:30:29
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0