Lussekatter !!

Bakade lussekatter igår med Eliza. Hon var hur duktig som helst. Och goda blev dem, lr ja jag tycket inte de smakade så mycket men alla sa att de var goda. Ja ALLA! För jag hade dagis här hemma igår kväll. Men jag tycker det är roligt. Skoj för barnen också att det finns många de kan leka med =).



ELIZA !



BENJIBUS !



JESPER DOPPAR COCOSKAKA ")



MIN ÄLSKADE SON OCH HANS FRUGA HAVANSA LEKER.



Hur ska detta gå ränker han när brorsan läser bok !

'

Här rockas det loss till Firma Fantasi flytt !!


Kommentarer
Postat av: Patti

Åhh.. Lille Benji, så fin han e, min underbarling! <3

Kortet på Eddie e ju SÅÅ klockren, tihi..:) Sötnosar allihopa!! :)

KRAAM!

2009-12-12 @ 19:43:32
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

usch, firma fantasi flytt är så trölit... byter kanal så fort de kommer, vilket resulterar till en grinig isabelle.

2009-12-12 @ 20:55:06
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0