Love It !

Det är nog bara jag som gillar när det blir minusgrader ute, första gången på länga som jag inte svettas elelr tycker det är för varmt. Gott att ta på sig massa kläder och frysa lite ! Dock älskar jag sommaren mest av allt då jag gillar att gå utan strumpor, haha. Alla som känenr mig får en chock när dem ser mig med strumpor på, hehe. Min syster reagerade igår och Jeanette härom dagen. ")

Dagis ringde förut och ville att jag skulle komma och kolla till Jesper. Kinderna blossade upp på honom precis som om de var vattenfyllda, och så var han jätte röd och man fick inte ta på honom. När jag kom bort hade det nästan försvunnit, vi tror att det hade med den bitande kylan att göra.. Vad tror ni ?

Idag kommer den nya Tvn och då blir det att sätta upp den ikväll. Så jag ska ta och städa bort hyllan så det är klart när Magnus kommer hem, så jag har gjort nån nytta idag, haha.



Magnus var nere på BVC igår med vårat lilla troll. ( Ja han var där ensam )

Vikt; 10.2 kg
Längd 76.5 cm ...

Ingen liten krabat längre, och han får mer och mer en personlighet och jag fullkomligen älskar det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0