Karaktär.. VAD ÄR DET ?

Ja det vet då inte jag iaf gick la så där att hålla sig igår. Åt väl inget direkt onyttigt men jag var ju sugen på precis ALLT!! Några extra pepparkakor slank ner men vad gör det? Det är ju JUL !!

Får hålla igen på allt godis och chips ist och proppa i mig vindruvor , frukt och annat grönt när suget kommer.
Kl 04.30 ville unge herr Frennvik upp , han har haft en jobbig natt, men det är mitt fel så jag får skylla mig själv men tycker synd om honom. Men ja han leker med J nu som vanligt, och sover gör han nog lagom till vi ska lämna J på dagis.

Ne måste kolla runt efter tips på julklapp till Magnus, men det finns ju inget han behöver, och han säger att han inget vill ha... bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0