Vilken underbar dag !

Först och främst så sov J jättegott inatt. Vi hade nog busat honom helt slut, haha.
Eller ja Magnus hade, han älskar J något enormt. Jag med förståss men jag har ju haft J sen han föddes nästan.
För J vaknade inte förrän 7 imorse! Eddie vaknade halv 6 men det var ändå gott att J inte vaknade när Eddie skrek.

(Ifall ni undrar varför jag skriver J på Jesper men inte E på Eddie, så är det för att jag har alltid sagt att J är en Alexander. Så jag kallar honom J ist. Hoppas ingen stör sig. )

Nu är jag ensam med Eddie, Magnus tog med sig J till Munkedal idag, dem ska kolla på en cykel till honom och hämta akvariumet vi köpte igår. Sen såg jag att det är marknad i Rabbalshede, KUL!
Får fjäska lite med Magnus sen, inte så kul för J att åka så mkt bil då han är åksjuk, men han skulle nog älska att springa på marknad, haha!

Ne ska kika runt på lite bloggar.
Tjing.
(lägger upp kort från Havets Hus senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0