Tradera galen ...

Jag har blivit helt tokig i att köpa saker från tradera. Har blivit som en drog, kan det vara för att man vinner om man budar tillräckligt högt ? haha..

Har varit i Grebbestad idag, Magnus fick köpt sig en t-shirt och en skjorta. Jag hitta 2 klänningar men så orkade jag inte prova men vi får åka upp en dag igen för jag ångrar mig nu.

Vann denna fina tröja på Tradera i morse;


Har försökt hitta nån tröja med traktorer på innan så detta blev super duper! =)

Ja, vad ska man göra resten av kvällen, Eddie har redan somnat för natten, han har varit vaken så länge i eftermiddag, gick en promenad med honom nu innan han somna, satte honom i Baby Björnen, han älskar att sitta där. Och när vi kom hem så somna han innan han lägga huvudet på kudden, haha, sötnöt !!

Får väl ta fram mina pärlor och komma på ngt kuligt att göra !
Eller åka ner till mamsen och hjälpa henne diska och dammsuga, hon har ingen ork alls till det. Tycker så synd om henne, men hon är stark ändå med tanke på vad hon går igenom. Och värre lär det nog bli ;( ..

Ne tjing allihop, ha en underbar kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0