Regn...

Idag är ingen bra dag  alls för mig, känner mig totalt helt tom. Orkar inte tänka om än mindre bry mig om något idag. Regnar gör det också och så fort det regna ringde antingen jag eller mamma till varandra och frågade om någon av oss var sugna på att åka någonstans. Morfar var likadan. Fattar fortfarande inte att jag inte kan slå hennes nummer och få prata med henne. Det gör så ont så jag vill spricka. Huvudet värker och ögonen svider. Hur kunde detta hända ?

Ska åka ut till min moster så fort J och Eddie har vaknat, Mormor fyller 80 år idag. Men vet inte hon fattar det, men lite kalas skulle vi ha iaf. Och det kan va gott att komma hemifrån, är lite hemskt att se min moster då hon och mamma är så lika i ansiktet, men samtidigt är det gott för då försvinner inte bilden av mamma.

Har ett kort på henne som jag tittar på hela tiden och klappar och berättar hur mycket jag älskar henne. Min mamma. Världens bästa mamma. Jag vet seriöst inte hur jag ska göra för att få in det i huvudet. Sen vågar jag inte somna så jag är trött till tusen. Tabletterna hjälpte första natten, men nu funkar dem bara att somna in på kvällen men senvaknar jag efter nån timme och är jag vaken nästan hela natten. Somnar först på morgonen då det är dags för dem små att stå upp.

Ne får packa väskorna så det är klart när barnen vaknar.
Mamma, saknar dig och kommer aldrig sluta tänka på dig. Inomkort kommer jag bara tänka på allt roligt vi haft och få ett leende på läpparna, just nu har jag ingen kraft till att dra på smilbanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0