MIN ANNA!


jAG OCH aNNA fÖR aLLTId!!

Har varit i Lysekil idag och kikat runt lite, fick även en timme med min älsklings Anna! Hon skulle jobba som vanligt när jag bestämmer mig för att åka till Lysekil.
Fick även reda på att en annan som gick i vår klass hade fått barn, roligt för honom !
Träffade sen en till som gick i vår klass inne på Team Sportia, har inte träffat honom sen vi tog studenten 2002, men han var sig lik , haha. Men han tyckte att jag var mig lik också, tråkigt för jag känner mig inte lik... Men det är nog insidan som har förändrats på mig !

Ne Magnus vill att jag ska kika på aborrerullar, han fick sug efter att fiska nu =)!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

vem har fått barn? Om du menar Christoffer så fick han sin son för ett bra tag sen:)

2009-08-13 @ 10:17:12
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0