Livet rullar vidare..

Finns inte så mycket mer än att acceptera det som har hänt och leva vidare., Det är jävligt svårt men jag måste. Det gör ju inte saken bättre att jag håller på att bli förkyld. Och det är jag aldrig annars..

Dagen idag har varit helt ok, J är väl lite sliten han med för han vill väldigt gärna sitta inne och kolla på Tv:n, men nu är han och Magnus ute i skogen. Magnus är en klippa till att ta hand om J. Så J kommer få det alldeles utmärkt här hos oss. Jag vet att mamma uppskattar allt vi gör för hennes älskade J! Mamma sitter nog där uppe och tittar ner på oss och ler med oss när vi leker med J och Eddie. Mormors ögonstenar. TYVÄRR, så har jag inget kort när mamma håller Eddie!! Grrr..

Så folk, ta kort för sjutton! Livet kan så fort så slut. JAG VET! Har ni ingen kamera så köp för guds skull en. JAg ska köpa mig en systemkamera nästa månad, har shoppat lite väl mkt nu det sista men en ordentlig kamera ska jag ha !
Ska kolla upp olika fotokursen också. Vill lära mig ta fina kort, för det är minne för livet !

Var nere i skoaffären här i Hunnebo idag och fick köpt 2 par skor till J och ett par finskor till Magnus.
Nu fattas det bara en kostym, skjorta och slips till Magnus, men det får vi ta en annan dag. Jag har beställt kjol och blus till mig. Jag klär mig i svart och vitt iaf, jag vet att mamma inte vill det men jag är ändå närmast sörjande så det hör till.
Jag grämer mig för den dagen, jag veta att jag kommer vara helt ras, men jag hoppas att den kommer bli fin.

9 September 2009, kl 11.00.

Är det dags att ta avsked av min mamma. Men jag kommer besöka henens grav flitigt. Usch vad hemskt det är att säga så. Jag vänjer mig tillslut.


Mamma och J för ca 2 veckor sen.


Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

fint kort.

2009-08-30 @ 21:26:54
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0