Fullspäckad dag !

Ja vi har varit igång precis hela dagen. Först var vi på Havets Hus i Lysekil. ( kommer bilder imorrn), sen hamna vi hos Farmor Greta, vi plockade lite svamp. Sen hamnade vi på Zoo i munkedal och vi köpte ett akvarium.

Jesper kommer fullkomligen älska det. Och nu när vi ska vara jourfamilj till J så får vi ju göra allt för att han ska trivas. Jag vill köpa en ordentlig cykel till honom, får se hur vi gör =). Sen när vi kom hem så fick vi ju flytta alla J´s grejer hit, kläder, säng m.m. Och SEN gick vi en promenad till Deha och köpte tidning och lite chokld ( det är ju ändå Fredag;) )

Ja min älskade mamma hamnade på sjukhuset igen, hon kände att hon inte kunde andas så bra, och det visade sig att hon hade en propp i den friska lungan, eller ja den lungan hon kvar vill säga. Så detta kommer bli en tuff höst, jag suckar redan nu, men jag älskar tanken på att ha J här hela tiden, han är ju underbar! Mosters goaste hjärta!!

Ne funderar starkt på att lägga mig, min krafter är slut, men det är bara att bita ihop och gilla läget !! Godnatt ( ifall jag somnar) hahaha.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jesper kommer stortrivas hos er och Eva kan vila upp sig ordentligt i lugn & ro. :) Tycker synd om er som har det kämpigt men ni fixar detta lätt så jag behöver knappast önska er lycka till. :D



Kram!

2009-08-21 @ 23:53:28
URL: http://tezans.blogg.se/
Postat av: ★ Katta ★

Tror Jesper kommer få de kanon hos er. Ni verkar ju vara underbart barnkära, mysigt för honom att ha Eddie där oxå :)

2009-08-22 @ 08:47:45
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0