Dagarna går på tok för fort !!

Snälla stanna tiden, jag hinner inte med. Det är så mkt man vill ha gjort men vips så är det kväll och man ska gå och lägga sig. Eddie sitter i gåstolen bredvid mig, han tog sovmorgon idag och vaknade inte förrän 06.48! WOW!! 05.28 brukar han vakna sp dte var gott med en timme extra.

Blir ant Uddevalla idag ( igen) , magnus ska köpa akvarium och jag ska lämna tillbaka nästan allt jag köpte i måndags vi var inne. Inte nått passa nästan. =( Hoppas även mina solglasögon har kommit. LIte sent på året att köpa det men va faan dem går ju att ha nästa år om inte min syn har ändrats.

Ne dags för frukost ( naturdiet) hehe och lite frukt. Nu ska mina kilon bort!
Provade ett par av mina gamla jeans igår och icke att dem passar, tom mina vader är förstora! Hur liten har jag varit eg ?

Tjing !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...ja å de som knäcker en mest är att man inte ens va nöjd med sig själv när man va som minst. man är tröttsam som människa

2009-08-26 @ 09:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0