Blubb Blubb !!

Åh blir så trött på internet och blogg. Inget fungerar som det ska. måste starta om datorn för att internet ska fungera, det går inte att gå ifårn datorn och försöka sen. BLUBB säger jag bara ! Sen har jag inte kommit in på bloggen på hela dagen, blir bara errror. BLUBB igen !!

Tack Sicka, ska kolla Babyproffsen efter badstol, finns på tradera men folk är som galna i dem så jag kan lika gärna köpa mig en helt ny=).
Har nu börjat sälja på tradera också, har så mkt kläder som bara ligger, vill inte tjäna några pengar bara få bort kläderna ! Och så finns det många som vill ha billiga kläder så jag gör ju folk en tjänst =)!

Har varit nere hos mamma hela dagen, hon behöver all hjälp hon kan få, lagade mat och bakade en budapest. Blev kålpudding idag, MUMS säger jag bara. Det här med att banta är verkligen inte min grej, pallar inte att inte äta mat !!

På lördag ska vi äntligen åka till Göteborg och hälsa på min pappa och små brorsorna. Ja o Anette med då, hehe. Ska bli kul man är inte där allt för ofta direkt, men så har det varit turbulent hela sommaren ! Hoppas hösten blir underbar, om mamma slipper efterbehandling.

Ne ska lägga mig på soffan, är slö idag ( idag med ) hahahha..
Ha´t gött allihop !

Kommentarer
Postat av: sicka

Håller alla mina tummar för eva!!

vet precis va de e du gå igenom med din mamma....

krama om

2009-08-04 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0