Blir inge Gbg..

pappa ringde igår och han skulle inte vara hemma på lördag, skulle hjälpa farmor att klippa gräset =(, men som jag sa till papparappsen så har våran bil ingen tid utan man kan köra precis när man vill! Våran bil är underbar med det, haha !

Idag blir det Uddevalla, e verkligen inte sugen med tanke på vädret men mina glasögon har gått sönder så jag måste göra ny undersökning och beställa nya glasögon. Ville bara laga mina gamla men dem hade utgått i sortimentet så dem hade inga reservdelar.. Så går det ibland. Ska nog ta ett par solglasögonmed styrka också denna gången. Hade vart gott att se normalt när man har solisar på sig ! Ska in på Panduro också=), och Biltema. Vill ha en stol man kan hänga i taket. Sist vi var i Uddevalla var dem slut. Så jag hoppas det har kommit in nya! :D så om ni letar efter mig någongång så sitter jag på framsidan i min stol och virkar, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0