Besök..

Hade mamma, malin och jesper på kvällsmat här idag. Vi åt fläskpannkaka, mums mums, går ju på diet men jag äter frukost och en middag för att jag kan verkligen inte låta bli mat. Och spec inte frukost !

Sen kom Patricia och ville låna film, med sig hade hon även en grinig Benji sa hon, men icke då! Han var världens snällaste! =) Som vanligt när hon säger att han är grinig, haha!


Malin och Rambo myser i soffan !


URSÖT !!

Farligt med 2 st så söta pojkar här uppe på Kantarell, Havansas kompisar kommer vara med henne för att få ragga på Eddie och Benji, hahaha! Om det inte blir Havansa och Eddie då =P !

Ne ska lägga mig och läsa, innan John Blund kommer....
Nattinatt !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi.. Så söt han e min underbara pojk! <3

Ja, men de e väl typiskt.. Om han e grinig hela dagen här å kommer nån annan stans så blir han helt annorlunda, haha! Ingen som kommer tro på mig till slut :P

Kram

2009-08-11 @ 13:03:44
Postat av: Jeanette

Hahaha Min lille skrutt! Vilket underbart kort!! :) Åååå fläskpannkaka lät inte helt fel! :P

2009-08-11 @ 22:28:20
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0