STOCKHOLM !!

Vi ska till stockholm i år igen =).
Vi åkte dit i slutet av Juni förra året, skulle ha mysigt och gå på Skansen.
Hade bokat buss med inträde till allsång på skansen, men lilla Jag
blev jätte förkyld och sov heeela vägen upp.
Massa feber och helt borta.
De dagarna vi var där var jag på piss humör hela tiden.

Var gravid i 8e veckan, mådde skit och allt var ett helvete.
Magnus den stackarn led nog mer än vad jag gjorde.
När vi väl skulle på allsången så var det en rekord kväll.
Över 18.000 personer, vi gick därifrån.

Men i år ska vi dit för att Magnus ska vara med på Tv ! :D
Han ska vara med i programmet
Vem Vet Mest!
Oh så spännande.
Han får resa dit och en hotell natt, men vi sa att vi bokar en hel helg
så får vi vara i Stockholm när jag mår bra och inte är gravid och
skit sur hela tiden, haha !

Så nu blir det att leta upp olika quiz till honom så han kan öva.
Han är redan grymt allmänbildad men han behöver öva lite
ändå !

Jag längtar !
Stockholm är en väldigt fin stad,
Gamla Stan är så mysig, och det finns så mycket att se ! Ooohhh! =)

Tjing tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0