Snälla !

Alla som läser min blogg, vill ni vara snälla och skriva på denna namnlista.
namnlista.se/110

Det är en namnlista där man är emot LVU, ni som inte vet vad det är, googla det.
Sociala här i Sotenäs har nu gjort så att vi förlorat Benjamin.
Är det så man gör för att få folk till att bli deprimerade och tappa livs
lusten så har de lyckats.
Malin och Kaj har gjort allt för att lyckas me Benjamin och dem har gjort det
något fruktansvärt bra. Är stolt över dem båda.
Kaj tar hand om Benjamin bättre än vad jag någonsin kunde drömma om.

Malin visar kärlek på ett sätt som jag inte visste hon kunde.
Och nu får dem kanske inte behålla Benjamin.
Dem anser att det är bättre för Benjamin att få bo hos någon annan.
Efter 7 månader tillsammans med sina föräldrar ska han nu bo hos några okända.
Är det till att ordna så Benjamin mår bättre ?
Tvivlar jag starkt på.

Så snälla alla som läser, klicka på länken och skriv under.
Jag vet att det är fler familjer i Sverige som far illa p.g.a detta!

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Nee fy vad tråkigt!

Måste kännas hemskt för Malin och Kaj :(

2009-04-17 @ 11:05:44
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0