Oj oj oj..

Jag fick äta min mat i lugn o ro !
Annars vaknar Eddie så fort jag har ställt fram allt på
bordet och tagit min första tugga !
Men icke idag, han sover så gott i säng
(också väldigt ovanligt).
Men ska inte klaga då han sover hela nätter nu.
Får sista maten vid 22 sen vaknar han vid 6..
GOTT!!
Men han sover ju inte i sin säng utan på mammas arm!
Han vet hur han ska göra för att inte få syskon, haha !

Nytaget kort för dagen


Han låg på fällen och hade roligt, la honom
på mage men han bara rulla runt o la sig på rygg,
såg för roligt ut.
Så ja tog fram videokameran och skulle filma,
tror ni Fröken Simann hade batteri på den ?
Nej naturligtvis inte !
Grrrrr!!

Tjing!SiMaNn

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

haha söting =)

2009-04-08 @ 20:05:09
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: A & Lilla P

Charmtroll!

2009-04-15 @ 12:50:27
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0