Ny vecka..

gillar inte att helgen går så fort, jag har tydligen gått och blivit nykär på nytt och
vill inte va ifrån Magnus =) .
Plus att vädret är skit idag! Finns ju noll att göra, bara sitta och
vänta in regnet, haha !
Har ju några filmer jag kan se men är inte på filmhumör.

Tack alla som skrivit på för namninsamlingen, blev tårögd av
Nettans och Pattis inlägg.
Blir så ledsen jag bara tänker på det.

Mitt internet är fortfarande mongo så vi får se hur länge jag kan sitta
framför datorn idag ..


Förra helgen var vi ju i Munkedal och hjälpte Magnus bror med att hugga ved.
Jesper tyckte det var mkt ljud så han hitta ett par söta hörselkåpor, haha !

Denna helgen har vi varit i Munkedal igen men bara på besök till Eddies farmor.
Sen kom ena kusinen Frida och ville hålla Eddie. Hon var så
duktig, stoppade in nappen när han tappa den och klappa honom
på magen samtidigt, en framtida barnvakt =).
Sen igår gjorde vi ingenting. Jag var med mamma på Torp
och hon fick köpt nya tavlor, sen var det bara skit, haha!

Ne får passa på att läsa andra bloggar innan mitt internet lägger av !
Tjing tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0