J*vla INTERNET!

Blir förbannad ! Mitt internet är hur segt som helst, har inte
haft något problem innan men nu helt plötsligt är det jätte segt!
Tänkte att det kanske var signalen mellan modemet och datorn, har ju trådlöst.
Men icke, det funakde inte bättre av att jag satt 1 meter ifrån modemet och
signalen är utmärkt säger datorn.
Sen ska jag försöka deklarera, nej då har Fröken Simann glömt
sitt lösenord till sin e-legitimation !
INTE MIN DAG !
Fast jag vaknade imorse av att Magnus viska i mitt öra att
han älskar mig och längtar tills han kommer hem från jobbet!
Ååh, underbara Magnus ! Och han är min ! BARA MIN !
 
Och inte kan jag ladda upp ett kort..
JAG BLIR GALEN !!
Grrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0