God Morgon !

Vaknade till ett litet gnyande, stoppade nappen i munnen på
honom och hoppades på att det bara var det han ville ha.
Men icke.
Fick snällt gå upp o ge honom mat.
Såg sen att solen lyser och klockan var 6 , underbart.
Startade en maskin tvätt som ska få hänga ute.
Då är det vår när man hänger ut tvätten,
och vad gott den luktar av att få hänga ute !


.
Blev klar med Eddies rum igår =), har ju inte  så mkt till hans
rum men nu är tapeterna på plats iaf!
Får se om vi fluttar upp vårat sovrum till gäst/pysselrummet.
 jag kan inte ha honom sovandes uppe sen och
jag nere med tanke på min hörsel.
 är ju hörselskadad och har hörapparater.
 kan inte sova med dem på direkt.
 har ju en babyvakt men der är bättre att sova i rummet breve.

Dags för frukost för min del =).

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

väntar spänt på bilder :)

2009-04-16 @ 09:49:59
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0