Barnrum..

Mamma kommer hit efter hon lämnat Jesper på dagis
så vi kan bli klara med Eddies rum. Har bara
3 våder kvar att tapetsera.
Magnus har ju gjort allt men så tänkte jag att jag skulle
överraska med att göra klart och sätta upp
alla tavlor innan han kommer hem.
Ska in på Ikea´s hemsida och kolla upp en hylla
som han ska ha  med alla böcker.


Magnus har hämtat lite cd-skivor från sin samling.
Och mer hade han, så det får bli att köpa cd-ställ på Ikea också.
Gammal raggare som han är så finns det en del godingar i
hans samling ! =)
Annat än min smörpopp musik !
Fast inget slår Ted Gärestad !
Mmmmmmm...

Lägger upp kort på alla våra rum sen när barnrummet är klart så
får ni ser hur vi bor.
Hoppas på att mina vårgardiner kommer idag också.
Har beställt på ellos, och dem skulle kommit igår men icke.

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Passa på att njut av bebistiden med Eddie, för det går enormt fort och innan du ens hinner blinka så springer han för egen maskin. Då är det passning och då längtar man tillbaka till den tiden då de va små. Fast det klart, man längtar ju efter att se barnens utveckling med :)



Skall bli spännande att se bilder på hur ni bor sen :)

Kram kram

2009-04-15 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0