Äntligen !!

Nu ska vi se om mitt internet fungerar bättre, det var Telia som hade gjort någon
uppdatering som inte hade blivit registrerad..
Härligt att man ska behöva ringa och fråga vad de sysslar med !

Vill byta men har några månader kvar på bindningstiden.
Vill ha ett mobilt bredband.
Någon som har det och är nöjd ?
Vilket abonnemang i så fall ?

Och vilket väder vi har idag ! Och detta ska nu hålla i sig några dagar.
Kanske dags att plocka fram våra solstolar och få lite färg =).
Synd bara att solen försvinner så fort på vår tomt, hade vart gött
att få kvälls solen !!

Dags att kolla igenom posten har fått paket från go´boken !
Rekommenderar det starkt, massa roliga böcker till din bebis.

Tjing


Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Gó boken är helt underbart =)

2009-04-23 @ 15:43:47
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Nattan

Ja Go'boken är jätte mysig :) .. Jag läste ditt inlägg , jag Har 3 mobilabredband , och de är de BÄSTA jag någonsin testat .. SUPER nöjd , testa se :) .. KRAM

Postat av: ★ katta ★

När kommer det bilder på lillens rum??:)

2009-04-24 @ 16:22:44
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0